همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت صورت پذیرفت:

تجدیدمیثاق، عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام دانشگاه بیرجند

۰۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۱ کد : ۲۸۷۹۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۶۰۴
همزمان با اولین روز از ماه مهر و آغاز بهار تعلیم و تربیت و به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مراسم تجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام شهدا، عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام دانشگاه در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد.
تجدیدمیثاق، عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این مراسم که پس از نماز جماعت ظهر و عصر در محل مسجد امام جعفرصادق(ع) و در جوار مزار شهید گمنام دانشگاه برگزار گردید، حاضران  ضمن اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهید گمنام دانشگاه ادای احترام نموده و با آرمان‌های امام و شهیدان تجدید میثاق کردند. این مراسم با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از مسئولان، اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان برگزار شد.
در ادامه مراسم، حجت الاسلام دکتر سیدحسن حسینی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی معارف اسلامی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت به ویژگی‌های منحصر به فرد دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای از تفکر, روحیه و رفتار انقلابی در دفاع از دین و کشور پرداخت.
مراسم، عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام دانشگاه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی، بسیج دانشجویی و روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه برگزار گردید.

آخرین ویرایش۰۱ مهر ۱۴۰۳