همزمان با برگزاری جلسه دیدار و پرسش و پاسخ دبیران و اعضای تشکل‌های دانشجویی انجام شد:

رونمایی از فرهنگ کارت دانشجویی دانشگاه بیرجند

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۹ کد : ۲۷۳۶۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۸۳
اولین جلسه دیدار و پرسش و پاسخ (سال ۱۴۰۳) دبیران و اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه با معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند باحضور کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ، روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ به همت شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی، شورای هماهنگی انجمن‌های علمی دانشجویی و تشکل‌های اسلامی دانشگاه بیرجند برگزار شد. در این مراسم از فرهنگ کارت دانشجویی رونمایی شد.
رونمایی از فرهنگ کارت دانشجویی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، این جلسه با هدف بیان مسائل، مشکلات و مطالبات دانشجویی از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و تجدید دیدار دانشجویان با معاون، مدیران و کارشناسان این معاونت برنامه ریزی و برگزار شد.
در آغاز برنامه دکتر فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن قدردانی از فعالیت های دانشجویان به ارائه گزارشی از اهم اقدامات و دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در سال گذشته پرداخت. وی با اشاره به اینکه در سال 1402 بیش از 2000 برنامه توسط، کانون‌های فرهنگی و هنری، انجمن های علمی، تشکل ها و سایر فعالین فرهنگی انجام گرفته است افزود: با تلاش های شبانه روزی شما دانشجویان و همکاران من در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در جایگاه خوبی قرار داریم و توانسته ایم در جشنواره‌ها و مسابقات کشوری رتبه‌های قابل قبولی کسب کنیم و مورد انتظار است که در سال جدید به دستاوردهای بیشتری برسیم.

رونمایی از  فرهنگ کارت دانشجویی 
سپس طی مراسمی از فرهنگ کارت دانشجویی رونمایی شد. دکتر محمدی، مدیر فرهنگی دانشگاه به توضیح کارکردهای فرهنگ کارت پرداخت و گفت: فرهنگ کارت که در طبقه بندی طلایی، نقره ای و عادی صادر خواهد شد در ازای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان امکان بهره مندی از امتیازاتی همچون تخفیف در هزینه های جاری دانشجویی، اردوها، تغذیه، خوابگاه و ... را فراهم می کند.
در ادامه، از هر بخش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشجویانی به عنوان نماینده اعضا به جایگاه دعوت شده و به بیان مسائل، مشکلات، نیازمندی ها و مطالبات خود پرداختند.
کانون های فرهنگی،هنری،اجتماعی و مذهبی، انجمن‌های علمی، تشکل‌های اسلامی، شورای فعالیت‌های فرهنگی خوابگاه‌ها، نشریات دانشجویی بخش‌هایی بودند که مسائلشان به بحث و بررسی گذاشته شد.
در پایان معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به سؤال ها و مطالبات دانشجویان پاسخ گفتند.

آخرین ویرایش۲۸ فروردین ۱۴۰۳